FOTD - Färgexplosion? ;) (090606)

Jag, Sofie och Ewe bestämde oss för att ha en lite fotogruppsträff, tyvärr blev det bara vi tre, men vi hade minst lika kul för det.. ;)
Vi kom fram till ett tema som vi skulle ha på våra kläder osv, det blev svartvitt klädsel med massa olika färger på sminket.. ^^
Jag fick sminka Sofie, snäll som hon är, den där gullfian! <3 tack älskling

Sofies smink såg ut såhär ungefär, denna bild knäppte hon själv, tyckte hon var så söt, så valde denna. :D


(bilden går att klicka på för att få den större)

Evelyn sminkade sig själv, med lila, blått o grönt, så här fint blev det!


(klicka=större bild)

Och jag sminkade även mig själv, så här ser jag ut då ungefär.. ;) Här syns även lite av allt smink jag äger, och använder mig av.



Slutresultat på mitt smink:

Lite smått vindögd kanske, men bilden visar ju bra hur det ser ut ändå! :D

Senare på kvällen spelade vi lite Finans, och hade allmänt kul, jag, Ewe, Larsh, Frank o Anja. :D

(typ såhär kul hade vi... xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0