Kladdig FOTD (090608)

Sandvikens UNF (Ungdomens Nykterhetsförbund) som jag är medlem i,
och även ordförande för, hade avslutning av dom måndagsträffar vi haft under vårterminen,
det blir som ett sommarlov för UNF kan man säga.
Men ändå inte, eftersom det fortsätter hända kul grejer under sommaren..

Vi gjorde en massa kul, bland annat en 5-kamp som Rene hittat på, fotboll och fjäderboll. :D
Dessutom hade dom laddat upp med massa goda frukter osv.

Och självklart var RAMSES med! :D <3



Tyvärr ganska eländigt väder för att vara ute, men vi hade kul ändå. :)

Mitt smink för dagen blev guld och mörklila. hann inte ta något kort på det förrän jag fick en mumsmums i fejjan,
men det syns ju bra hur det såg ut innan iaf.. ;)
Detta är en tradition vi har, vanligtvis brukar vi ha stora mumsmums-krig, där vi börjar med att mosa sönder några mumsmums på vår ordförande, och sedan badar dom som blivit kladdiga i sjön.

I år var det min tur. Tyvärr...

Men eftersom det var så dåligt väder och man inte kunde hoppa i sjön efteråt och tvätta av sig det, var dom snäll och hade bara två mumsmums, en för vardera före detta ordförande som var där i Högbo. Frank o Madde :)

Frank var lite våldsammare än Madde, för han mooooosade verkligen sönder den på ansiktet, gjorde nästan ont. :P Men maddes fastnade knappt, eftersom hon inte tryckte lika hårt.. ;P



Men en bild på sminket var det ja, förlåt för ordbajsandet.. xD Brukar inte ens orka skriva så här mkt.. :O


Ganska simpelt, guld över nästan hela ögonlocket, 2/3 av insidan ungefär,
sen lila i globlinjen bara, jag använde en lite mörkare, typ aubergine-aktig färg först,
sen pyttelite av en lite klarare lila ovanpå den mörkare. Och suddade in det lila i guldet.
Sen mascara och kajal, så är det klart! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

SKITBRA BLOGG! :D

men jag ska fixa designen åt dig sen mohaha

2009-06-12 @ 11:47:02
URL: http://greatdays.blogg.se/
Postat av: Cammen

Jaaa, gört! :D <3

2009-06-12 @ 12:13:23
URL: http://dandeelyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0