Uppdatering och dagens.

Har varit lite dött här ett tag, men det är för att jag haft så tråkiga sminkningar, bara mascara o kajal, och har helt enkelt inte känt för att blogga.. :P Men här kommer en liten uppdatering iaf. ;)



Skulle jobba idag, så kunde inte ha nåt extraordinärt.
Körde på en enkel mörkgrå sotning, med silver i inre ögonvrån.

Så här såg det ut.



Sen var jag ju som sagt på Parlamentet med Linus i fredags, tyvärr fick man ju inte knäppa kort under sändningen, men tog ett kort på oss alldeles innan iaf, utan blixt, så det blev ju lite suddigt! :')

Skitkul var det ju iaf, programmet kan du kolla på på tv4.se!
(Vi syns alldeles i slutet, när alla röstar, haha).

Vi var där i nästan 2 timmar, men programmet som sändes på tv är bara 30 minuter,
så dom klipper bort ganska mkt.. :P



Och imorrn åker jag och Kogo<3 till Danmark! för en hel veckas Lan med Yocal o Qutie, våra danska vänner från guilden vi är med i, i Everquest2.
Kommer bli askul, kanske pratar danska när vi kommer hem, haha :'D

Lite orolig dock, eftersom jag antagligen inte har min legitimation klar tills dess, ber till gud att vi inte hamnar i nån sorts kontroll!! :O:S



Jaja nog babblat. ;)
Hoppas alla får en bra vecka, ska försöka uppdatera under veckan, får se om jag orkar sminka mig när vi är där.. Men nåt inlägg kommer det nog iaf om någon är intresserad! :)

Kom gärna med tips på färger och kanske på hur jag ska sminka mig, så ska jag se vad jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: DIANA

HA EN UNDERBAR DAG!

2009-10-12 @ 13:57:12
URL: http://dmff.blogg.se/
Postat av: evelyn

jag tror jag såg er på parlamentet men är inte säker :P

2009-10-12 @ 15:31:41
URL: http://evelynanundi.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Va kul att du är med o tävlar,



hoppas allt är bra med dig :)

2009-10-23 @ 12:15:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0