Long time no see...

Varken haft ork/tid till att skriva på ett tag, men tänkte, slänger ihop ett kort litet inlägg med massa bilder istället för att skriva om allt..

Har hunnit med en hel del, bl a konserter, Furuvik, bergsklättring och ett Lavikenläger! :D
Det har varit en härlig sommar hittills, förutom jobbet, jag MÅSTE hitta nåt nytt! :(

Men i alla fall, här kommer lite bilder, dom går som vanligt att klicka på för att se dom i större format. :)




Fick sminka Evelyn till hennes skolavslutning, det var kul! :) Blev turkost, för att matcha hennes klänning, och svart passar ju till allt, så så blev det. ^^

Efter det stack jag till Hammar och kollade lite på esteternas konsert, Larsh, Henke o Landell mfl var med och spelade. :D Sen var jag tvungen att gå och jobba, bara till 2 som tur var.

Sen stack vi till Furuvik (Skolavslutningen), eftersom Adorn lyckats få ett gig där på kvällen.

Härlig kväll, trots vädret. ^^



Sen som sagt, har jag klättrat i berg, eller åtminstone vandrat runt i fjällen lite, med mina UNF-vänner. :) <3
Här kommer lite bilder;


Skönt att komma ut i naturen, har levt framför datorn senaste tiden känns det som, eftersom det inte varit särskilt bra väder, och man inte orkat hitta på nåt.. Men nu kom man ut som sagt, och kul hade vi. :)



Sen var det Laviken-läger, vilket ligger strax utanför Bollnäs, med ungar mellan 5-12 år gamla. Jättemysigt som vanligt, och i år hade vi STRRRÅÅÅÅLANDE solsken (nästan) hela veckan, vilket är ovanligt på Laviken. :P
Som vanligt hade vi ett tema i år med, årets tema var Japan!
Bilder;



Återkommer med ett inlägg med bilder på sminkningar jag gjort, både äldre o lite nyare. :) <3
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

vilken fin turkos skugga! :)

2009-07-05 @ 14:29:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0