Dagens

Idag kände jag för grönt, och eftersom jag inte hade särskilt mycket tid på mig, slarvade jag ihop detta;
(bilderna är tagna nyss, 00:30 typ, därför ganska kladdigt, använde inte primer o så idag, hann inte med det.)


Det var musikgrupp idag, vilket var kul. :D Larsh lärde mig och Evelyn att plocka lite (början av Nothing Else Matters på gitarr) och även lite powerackord, också spelade vi Cranberries' Zombie.

Sen lyssnade jag på när Standing Zone repade. :)

Och imorgon ska jag åka till Stockholm och kolla på Parlamentet med Linus, kommer antagligen bli skitskoj! :D

Kommentarer
Postat av: evelyn

haha jodå det är klart jag läser allt. Jo det är klart att ens föräldrar inte bara ska släppa en det tycker inte jag heller, men det är lite annorlunda mellan mig och mina föräldrar. Dom ringer ibland och pratar, frågar om jag vill komma förbi och äta och sånt. det är inte så att vi aldrig pratar. Men det kan vara bra att prata ut om saker och ting, men den man säger det till behöver ju inte säga massa saker, det viktigaste är att den du pratar med lyssnar och inte säger någonting till nån. Jag är inte bra med att trösta folk, men jag lyssnar faktiskt när någon pratar. Ja jag vet inte vad som räknas som depprission riktigt om jag ska vara ärlig, men det är nästan så som du säger, allting som händer blir man ''depp'' för. Och tynger ner andra på det. Men nu skriver jag också en hel bok, men jag hoppas du förstår vad jag menar xD tack för din åsikt <3

2009-10-09 @ 14:15:11
URL: http://evelynanundi.blogg.se/
Postat av: evelyn

sv: vsg :)<3 ja vi har många fina minnen, och det ska det bli mer (kanske lite mindre bitch fajter) xD hahah . Får se om jag vågar klippa dig ;) kram

2009-10-11 @ 16:34:17
URL: http://evelynanundi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0