Uppdatering , för en gångs skull..

Haha oj, det var ett tag sen jag skrev något här,
men med tanke på att jag inte hade särskilt många som läste förut,
så gör det ju inte så mycket, kanske.. :P

Men jaja, tänkte lägga upp lite nya sminkningar,
vill nån att jag ska skriva vad jag haft för mig,
kanske jag kan ta mig i kragen och göra ett sånt inlägg också,
men för stunden, smink! :D



Ganska enkel sminkning, som ändå syns! Använde min 120palett från USA, blandade ihop en gul och en orange, och lite rött i yttre hörnet av ögat, så det skulle "poppa". :P
Svart kajal på övre fransraden, och på vattenlinjen.



En liknande sminkning, bara andra färger (från den rosa VLD-paletten),
denna gången rosa och lila, som alltid funkar!
Sen helt enkelt bara mascara, och KLART! :)



En till lila sminkning, fast denna är lite mörkare, med en granitgrå skugga i yttre hörnen, och även kajal runt hela ögat. En guldig highlighter.


Silver och svart sminkning, en till kombination som alltid funkar. ;)


Och här en lite mer färgglad sminkning, använde min 120-palett igen. Gult, grönt, blått och även lite lila, som tyvärr inte syntes så mycket, men i övrigt en lyckad sminkning tyckte jag. :)



Rostrött o lila, såg ungefär denna sminkning i en tv-serie jag kollat på ett tag,
och ville testa denna, enligt mig, lite annorlunda kombination. Ganska lyckad ändå..


Har haft läppglans ganska mkt på sistone och jag har använt mig av 120-paletten för att testa lite annorlunda färger, och jag tror jag hittat min favorit! ;)

Är det inte fint?
^_^


Som vanligt går bilderna (som en del tyvärr är ganska suddiga) att klicka på för att se dom i större format.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: evelyn

jag gillar det gula och oranga :) du sminkar fiiiiiint :) kram

2009-10-04 @ 15:11:42
URL: http://[email protected]
Postat av: elin leijon

intressant blogg :) Har du något utbildning? :)

2009-10-06 @ 13:58:58
URL: http://elinleijon.se
Postat av: josefine s

det vore bra om du skrev, steg för steg, hur du gjorde sminkningen (: jag vet att jag är intresserad iaf. och vilka produkter du använder ^^

2009-10-06 @ 23:15:16
URL: http://littlesowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0